Bij Korazon houden we van 'echte' whitepapers. Wat dat zijn lezen we op Wikipedia:
Een witboek, white paper of whitepaper is een document dat beschrijft hoe overheidsbeleid, een technologie, en/of product een specifiek probleem oplost. Witboeken worden gebruikt om de lezer van objectieve relevante informatie te voorzien die wordt gebruikt voor het nemen van een beslissing. Witboeken worden zowel in de politiek als in het bedrijfsleven gebruikt; wanneer deze objectief geschreven zijn, worden vaak beschouwd als een betrouwbare bron van informatie.
Het witboek is veelal een document dat gericht is aan collega’s in een bepaald vakgebied. De grootte van een witboek is niet gedefinieerd. In de regel is een witboek 10 à 15 pagina’s groot. Vaak wordt over een bepaald thema stelling genomen. Het witboek onderscheidt zich in het bedrijfsleven van conventionele reclame doordat er in een witboek voor de gebruiker nuttige 'objectieve' informatie wordt gegeven.
Kies de whitepapers die jou interesseren en oordeel zelf of deze objectieve en relevante informatie bevatten. Laat weten op info@korazon.be wat je ervan vindt.
Maak van jouw klantenportaal een rendabele investering door het gebruik van 10 succesfactoren.
Lees deze whitepaper9 inzichten omtrent digitalisering beschreven en uitgelegd aan de hand van de case van Meubelen Crack.
Lees deze whitepaperOmnichannel marketing bedient de klant op maat en brengt meer leads en conversies.
Lees deze whitepaperEen klare kijk op digitale transformatie, een plan van aanpak waarmee je snel aan de slag bent en voorbeelden uit de praktijk.
Lees deze whitepaper